Torsdag

God eftermiddag på er allesammans!

Har just kommit hem från badhuset, har varit och simmat med morsan. Det blev 30 längder, så ungefär 35min.
Är jätte trött nu så de lär bli att gå och lägga sig rätt så tidigt idag, men först ska jag iväg till Elin en sväng.
Skolan var rätt okej idag, hade först matte, sen sv, sp, bild och 2 no pass på raken. Slutade iaf 10 i 3.

Imorgon blir de skola till 20 i 2 sen ska ja in på stan en sväng. Senare på kvällen ska jag och käka middag med mina ladies, Mia och Elin. Kommer bli sjukt mysigt! :)

Nu ska ja gå och äta sen drar jag. Skriver kanske ikväll, om ja inte är för trött.
Ha en super kväll :P Puss och hej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0