Fredag :)

Idag är det fredag och detta lov har gått 7helsikes fort :P
Idag ska jag med pappa och Annica och kolla in Mattias och deras lägenhet, jag har ju sett den men inte dem. Sen får vi se vad vi hittar på. Förlåt än en gång tina ;)<3

Fan vad det är kallt i mitt rum under vintern. Varje gång jag vaknar håller jag typ på att frysa sönder. :P. Och på julafton när min bror sov hos mig så skulle ju han ha fönsterluckan öppet och jag sa att det kommer bli jätte kallt när vi ska sova sen, men han brydde sig inte. Så sen när vi sett klart filmen och sovit ett tag så kommer han upp i min säng som är typ 1m bred och ska sova med mig och han ska även dela täcke, hur mkt täcke tror ni jag fick och hur mkt tror ni jag frös den natten :P Aja ibland måste man vara snäll mot sina syskon har jag kommit fram till, hade ju även fått jätte mkt av han i julklapp ,haha ,Tack!
Nu ska jag strax gå och göra mig i ordning sen sticker jag :) ha en bra dag! Kyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0