[email protected]

Hola!

Idag har varit ännu en dag med väldigt kassssst väder, fast ändå inte lika farligt som igår.  Idag vaknade jag vid 11 tiden, på förmiddagen satt jag vid datan och sen såg jag även lite film :p Sen efter maten var jag med Sua , vi gick först till Ica Maxi, sen när vi gick hem gick vi och satt ett tag på öhem och snackade lite :) vid 9 skulle jag ut och springa så Sua stannade hemma hos mig och kollade några avsnitt Scrubs. När jag kom hem igen satte vi oss vid datan och fixade varsin nya msn :p hihi [email protected] och [email protected] ;D Sen åkte Sua hem vid halv 12 tiden . Då satte jag mig såklart framför datan igen ;D haha dagen börjar och slutar alltid med lite data ;p

Imorgon ska de bli bra väder så då blir de nog att kanske dra ner med nån till playan och chilla eller så blir de att bara sitta på balkongen och ta´t de lungt :) Senare på kvällen måste man ju  ut och springa också.

♥♥ Sleep Tight! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0