Torsdag idag ;)

Heeeeeeeeeeeej!
Vaknade nyss av att nå små barn börja skrika här utanför och ja kunde inte somna om för de är typ 40 grader i mitt rum just nu :S Idag kl.21.45 ska man på bio men sin bror, det var ett tag sen man var med han, utan mia,hans tjej! Vi ska gå och se Hancock med Will Smith. Jag hoppas bara jag kommer in för den är ju från 15 år men iaf :P Måste senare idag förbi Ida också och hämta min locktång, har verkligen saknat den sen skolavslutningen. Annars har ja ingen aning om hur dagen kommer bli men lär nog sitta hemma och chilla på balkongen :) .. Men nu ska jag dra och käka lite lunch.
Kan skriva ikväll hur bion var... Pusssssssar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0