Heeeeeeeeej!

Tjenare! ;)
Det var ett väldigt bra tag sen man skrev nu, fast jag hade lovat att bli bättre!
Men nu tänkte jag iaf sammanfatta min dag igår och idag lite snabbt.
IGÅR:  Igår kom jag hem från piteå vid 2 tiden, då hämtade jag och mamma upp Mia sen skjusade hon in oss till stan,där vi köpte present åt Elin.Vi var på stan till 3,sen fick mamma komma och hämta oss igen. Då for vi till ica maxi och köpte lite lördagsgodis och sen till max och köpte hamburgare. Senare på kvällen var jag med Mia och Elin vi såg film, Black water, En väldigt creepy krokodil film :P  Sen hände inte så mkt mer, drog hem och såg lite OC :)



Black Water


IDAG:  Vaknade vid 12 tiden, då gick jag och duscha och gjorde mig i ordning, sen for jag till Mia och vi for till Tina för vi skulle och fika lite födelsedags tårta hos Elin, Grattis Gumman!<3 Tårtan var btw delicious! (;
Åkte hem sen igen vid 4 tiden då var det matdags hemma, käkade makaronipudding..
När jag ätit klart gick jag över till Mia, vi såg Kung Fu Panda, Hahaha rätt sjuk film men bra ;D När den sen var slut gick vi till starre och köpte lite godis sen drog vi ner till bryggan och satt där ett tag. Sen var klockan typ 11 så då drog vi hem..
Jag såg just klart alla OC avsnitt, grät som fan i sista avsnittet :P
Nu sitter jag här och filosoferar lite och undrar om jag ska gå och lägga mig och sova så att man inte sover bort hela dan imon, som vanligt ;P

Kung Fu Pandan Po


KYSSAR! <3 dröm sött

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg sida ;)

2008-07-14 @ 08:37:46
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0