Mysdag ;)

Idag har varit en riktigt chill dag. Började skolan klockan 8 , hade städdag hela dan. Vi städade i klassrummet och rensade i skåpen. Det kändes riktigt skönt att slänga alla mappar och tråkiga skolböcker ;)  Sen slutade vi klockan 12. På vägen hem tävlade jag och ida mot elin och tina när vi cyklade, jag satt på idas pack och tina på elins. Dem vann fast dem hade lite försprång, men grattis iaf :P .. Sen när jag kom hem gjorde jag chokladmilkshake , riktigt götttt! Efter det dammsög jag och skurade golvet. När jag städat klart for jag och elin till ida och lockade varandras hår :P Det tog typ 2h. Då var det matdags, åt korvstroganof och ris. Vid 5 tiden cyklade jag och elin till elin , hon skulle också käka. Och sen när hon gjort det cyklade vi till starre och köpte lite bullar och sånt som vi skulle ha med ner till playan. Btw så har vi kommit på värsta "effektiva" sättet att cykla på, jag sitter på sadeln och styr, elin sitter på packen och trampar.. Hihi vi hade det rätt vingligt i början men sen så satt de ;)

När vi väl var nere på stranden la vi ut en filt , satte oss och lyssnade på musik, mysigt. Sua ida och lisa kom några minuter efter. Vi satt och snackade, skrattade, ritade i sanden , jagade knott och höll på att få en hjärtattack när måsarna fick syn på vårat fika ;P Hahaa. Vi satt på stranden till 9 , så typ i 2h. Sen cyklade jag och elin hem på vårat "effektiva" sätt och sen hämtade morsan mig, nu sitter jag här och skriver :)

Lite bilder från stranden

   
              


Mitt namn är LISA
Och jag avgudar NETTAN!



P.S Kunde inte lägga in nån bild på Ida, fick ingen på henne :)

Ska hoppa i duschen nu, Pussssss♥

Kommentarer
Postat av: Elin

ta bort bilden på mig ditt mongo :P<3

2008-06-02 @ 22:01:53
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha vi är ju bäst på att cykla på vårat effektiva sätt ;) love you honey!

2008-06-02 @ 22:04:58
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas du har haft en kanon dag :)

Härliga bilder!

2008-06-02 @ 22:05:45
Postat av: lisa

MEN NETTAN! alla vet ju att de ska vara tvärt om! "mitt namn är NETTAN och jag avgudar LISA!" ;D

2008-06-02 @ 22:30:01
URL: http://lisalakso.blogg.se/
Postat av: Anonym

redigt läckra bilder!

2008-06-02 @ 22:34:35
URL: http://sandish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0