Hard Work, Work!! ;P

yoo(:

Skolan var väldigt seg idag, slutade kvart i 4 :S
Vi hade typ hk,sv,ma,so o.s.v
Jag insåg också att de är ganska mkt plugg som måste göras till veckan,det är bl.a spanska och no,fan kommer aldrig palla de :/
Ajja ska inte tänka på de nu...
De har inte hänt så mkt annat idag,efter skolan var ja med elin vi får till mig och fixade hennes blogg + att ja käkade sen skjutsade morsan oss till henne.
Där spelade vi lite guitar hero  (ja vann de flesta gångerna för er som undrar ;D haha nä men Elin vann oxo såklart)
Sen hämtade mamma mig igen vid halv 9,då for ja hem och såg gossip girl och nu sitter ja bara här och väntar på att Elin ska logga in på msn :p

Längtar som fan till fredag, när vi tjejer ska ut och käka middag på Waldorf..
Fan vad kul de kommer bli :D
Fast ja vet inte riktigt vad ja ska ha på mig ännu, men jag kommer säkert på nåt (;

Peace out! ;D


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer säkert bli skit snygg babe!! ;)

2008-03-11 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0