ÄNTLIGEN HELG!!!

Fan va skönt nu är det helg, har varit helt slut den här veckan efter praoen på willys :P
Jag trodde nästan mina fötter skulle ramla av , så jäkla ont har man haft.
Nästa vecka blir de prao på bellis i stan , hoppas det inte är lika tungt.
Men iaf.....
Idag lär nog inte hända så mkt, bara ta´t de lungt och sen ikvell kanske man hittar på nåt :)
FF ikvell liksom ;D haha
Igår var man på stan oxo , det var ett tag sen sist.
Köpte en klänning som ja troligen ska ha på skolavslutningen och imorgon ska jag nog gå och leta efter ett par skor, skulle verkligen behövas :)

Menmen.. nu ska jag nog gå och looka lite scrubs ;)
Pusssss ! ♥ See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0