Lista!

LISTA (Från Lisa) ;)

1. Jag har insett att min senaste kyss: Var längesen :p
2. Jag lyssnar på: Ingenting just nu.
3. Jag pratar: Med mig själv...hahah
4. Jag älskar/tycker om: DIIG!! ;D
5. Min bästa vän(ner) är: Många.
6. Min första riktiga kyss: ?
8. Jag avskyr när folk frågar: ?
9. Kärlek är: Fint ;)
11. Någonstans, tänker någon på: Kaviar..
12. Jag kommer alltid att: Vara jag :P
13. Jag är hemligt förälskad i: ?????
14. Sist jag grät var: Typ nån dag sen.
15. Min mobiltelefon är: Nice ;) ... Men inte lika nice som tinas chokladiga :P hahha
16. När jag vaknar på morgonen: Öppnar jag ögonen.
17. Innan jag går och lägger mig: Ser jag tv.
18. Just nu tänker jag på: Att den här sommarn kommer bli den bästa :D
19. Bebisar är: Jobbiga, men söta
20. Idag har jag: Varit i skolan ett tag.
21. I kväll har jag: Inget planerat.
22. I morgon kommer jag: Städa :S
23. Jag vill verkligen: Ha sommarlov!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0