Villll hem!

Hejj :)
Sitter uppe hos mormor och morfar , har typ nyss vaknat och käkat frukost.
Här finns det verkligen ingenting att göra, tror ja dör! :P
Kort sammanfattning av helgen.

Fredag: Prao på Bellis , slutade kl:12.15 skulle ju iväg till kiruna så var tvungen att åka hem tidigare och packa m.m
På lunchen köpte jag ett par solglasögon och en ring sen åt jag och mia på Max :)
For till Kiruna vid 5 tiden, satt i bilen och tittade film med Mattias sen sov ja resten av tiden.
Var framme hos mormor och morfar typ 9.

Sen satt vi och prata lite sen var de sova dags.

Lördag:Vaknade vi 11, gjorde mig i ordning och gick jag och mattias på stan.
Det tog typ 15min att gå 2 varv runt hela stan :P hahah det är inte så stort.
Sen kom hela tjocka släkten på middag och sen var de euro vision song contestet.

Nu är vi på väg entligen :) hihi
Pusshejs♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tyckte du att rätt låt vann ESC då? :)

2008-05-25 @ 11:16:37
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Läs om sanningen här.
eller vad man ska kalla det.

2008-05-25 @ 11:22:43
URL: http://dontseizetheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0