Ett skepp kommer lastat med ... ?

Det blev stan iaf idag, fast gick inte på själva stan, for till mammas jobb och tog massage i deras massagestol sen slumrade jag till ett tag i sängen som dem också har, nere i den kusliga källaren :P Var där i typ 2h medans mamma jobbade lite, på vägen hem åkte vi och handlade lite, sen for vi hem och fixade mat.
När klockan var vid 5 nån gång tror ja gick jag till Elin, där fick man en STOR "skål" med godis för att jag fyllt år.. Tack sweetie!!<3 Sen efter att vi suttit och flummat oss ett bra tag kom även Mia dit, då slog vi på A mighty heart, den var rätt bra, hade nästan lite svårt att hänga med bara :P
Det var meningen att mamma skulle komma och hämta oss vid halv 10, men när vi gick ut för att vänta på hon så ringde hon och sa att bildörrarna hade frysit så dem gick inte att öppna. Då var det bara att knalla hem.. Hade inga vantar och fick bära på allt godis, haha det var bara lite kallt!

Imorgon har jag lovat mamma att jag ska städa lite i mitt rum, för det är fan bara drygt 2-3 veckor kvar till första advent! SHIT!
Vi får vell se hur det blir med den saken iaf (A) hehe!
Nu ska jag se One tree hill och sen ska jag nog fasiken sova tror jag. Det skulle vara väldigt skönt må jag säga!...

Sov så sött! ♥


Kommentarer
Postat av: sua

Du vet att du alltid kan ringa om du vill ha sällskap och hjälp med att städa ;)

2008-11-15 @ 23:48:39
URL: http://suua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0