Fredag

Har varit dålig på att uppdatera, men har haft så mkt i skolan, både spanska och ett stort fucking NO prov!
Spanskan gick bra, fick mvg och NO:n vet ja itne riktigt får förhoppningsvis veta på måndag.
Idag har ja inte gjort så mkt, varit i skolan till ungefär halv 1, sedan hem och så åkte jag och mamma för att handla, sen när vi kom hem började ja laga mat. Efter maten gick jag till Tina, vi skulle ut och promenera. Vi gick förbi Sua och så gick vi 3 förbi Lisa. Där stod vi i nästan 1h och snackade med hon, sen fortsatte vi gå lite till. När klockan var 20 över 7 gick jag och Tina till Sua för att lämna av henne och sedan gick jag och Tina hem.
Efter det har ja bara suttit och slöat i soffan framför idol. Måste säga att ja tycker det har varit otroligt jämt idag och ja har faktiskt ingen aning om vem som kommer få åka hem..  Vi får se om 5min..
Nu ska ja bänka mig framför tv:n igen, seee yaaa! <33

Tomorrow is my B-DAY!! yeey! <3

Kommentarer
Postat av: ERIK

nej nej inte robin b :S

2008-11-08 @ 10:04:16
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha nejje ;P

2008-11-08 @ 10:09:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0