GodMorgon!

Har just vaknat, gud vad skönt det var att få sova ut för en gångskull! . Det var Robin. E som åkte ut igår, lite halv tråkigt kanske, men bättre de är Robin. B :D heheh. Gick och la mig direkt efter idol utröstningen så jag har fan sovit i typ 10-11h :O haha.. Fast det dumma när jag sover länge är att jag får så himla ont i huvudet under dagen..
Idag har ja dock inga planer tänkte kanske dra på stan men tror fan inte jag orkar det. Vet inte heller om Mattias och Mia skulle komma hit och käka idag, vi får la se. Men nu ska jag ta och göra mig lite frulle och sen ska jag bara mysa på.
Ha en bra lördag! puss! puss! puss! <333


Kommentarer
Postat av: M

Jag måste sova i typ tio timmar om jag ska känna mig utvilad varje dag ;)

2008-11-15 @ 19:52:31
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0