hemma idag

Är hemma från skolan idag, har jätte ont i huvudet och känner mig helt snurrig..
Igår blev det aldrig att jag bloggade, hade fullt upp med annat, bla läxor.. Skolan var rätt chill igår fast kände mig jäkligt trött typ hela dagen. Haha måste berätta en kul grej som hände på NO:n. På nån uppgift man skulle göra skulle man rita en jordglob och sätta ut alla väderstrecken, haha då sa Elin smart som hon är - Syd är neråt, norr är upp, öster åt höger och väster åt vänster. Men vart ligger söder  ?.... Haha höll på att garva ihjäl mig! :P Sry Elin att jag skrev det på bloggen, men det var så klockrent ;)
Senare på kvällen åkte jag till Elin och pluggade lite SO, efter ett tag kom även Tina dit. Vi pluggade lite till sen palla vi inge mer, då satt vi typ bara och garvade resten av kvällen :p.

Idag har jag sovit till ungefär 10, sköööönt som faaaan!!! Efter det har jag typ bara chillat och sen har jag faktiskt gjort en liten frisyr :P haha hade inget att göra så då tänkte jag prova göra nåt nytt ;) haha! Annars idag blir det kanske göra lite matte, men fattar typ ingenting så vi får se om ja ids försöka ens. (A)

Måste berätta vad jävla klumpig jag var för typ 10min sen. Först råkade jag slå sönder ett glas och sen när jag skulle dammsuga upp bitarna så skulle ju såklart en strumpa fara med också ;O så nu har jag bara en strumpa av det paret, och jag har verkligen brist på sockar, får berätta för mamma sen så kanske hon kan ta ut den :P

Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och se en film eller något liknande.
Ha de gött! puss!

Kommentarer
Postat av: mia

2008-11-25 @ 15:33:14
URL: http://miahkalla.blogg.se/
Postat av: mia

nej de blev fel , haha fan va klockrent med sockan;) <3

2008-11-25 @ 15:33:50
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0