klar!

Nu har jag städat klart för dagen, det är konstigt för det ser fortfarande ut som en svinstia i mitt rum... Hmm..
Aja jag har väl inte ansträngt mig nog (A) ;)
Snart är det mat, Mattias och Mia ska komma hit och käka, efter maten ska jag och Sua knalla iväg till storheden, kanske kollar lite julprylar då :D hihi, Gud vad ja vill att det ska bli typ första advent eller nåt liknande, det är så himla mysigt veckorna före jul när man får pynta och gå på stan och handla julklappar när det är kväll öppet och det är marsaller runt hela stan typ, det är nog fan det bästa! :P Och alla julklappar SÅKLART! ;D
Nu ska jag iaf ta och duka till middagen sen ska jag ut med Sua i kylan..  Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0