lördag

Har inte blivit att jag bloggat nåt idag, vaknade halv 12, eller mamma väckte mig rättare sagt då :P hehe undra hur länge jag hade sovit annars ?. Efter det duschade jag och sen åkte jag och mamma till Mattias jobb och köpte julklapp till moffa Sedan blev det handla på maxi, köpte oss lite mat och sånt. Sen direkt när vi kom hem ringde jag Sua och frågade om hon ville med och knalla till storheden, hehe hon hade också just kommit hem därifrån men hon ville självklart följa ;) Det blev även att Tina hakade på :) Vi gick dit 3, först gick vi in på Lindex för Sua skulle kolla lite, sedan gick vi vidare till Maxi, där köpte vi lite godis :P Sedan knallade vi tillbaka hem, i kylan och mörkret. Det har börjat bli så jävla mörkt ut nu, så tidigt på dagarna. Men det är ju de som ingår när vintern kommer. Vi kom hem vid ungefär 5 tiden, alla gick hem till sig själv :p . Så fort jag kom innan för dörren var maten serverad, kassler med ris. Efter maten drog mamma iväg och jag har glottat lite film, har gråtit som en liten bebis ;p haha. Nu vet jag inte vad som händer, kanske ser nån till film och bara myser på.

Men ska ta och slå en pling till min mor nu och kolla om hon är på väg hem :) Ha en fortsatt bra lördag ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0