MIAAAA!!!

Min lilla SUGER-ANGEL fyller 15bast idag!! Ett STORT grattis till henne..
Känns som att det var igår jag började skola här i Luleå, och då jag för första gången träffade detta hjärta av guld.
Vill bara tilllägga Mia att du och Elin är mina bästa vänner och jag vet inte vad jag skulle göra utan er!! <333 (tår i ögat)

Iaf grattis Mia, byxmyndig och allt har du blivit idag, är stolt över dig! ;)

  SOTIGA ?
                     
                   du                                                          jag

Kommentarer
Postat av: Mia

haha , jag älskar verkligen dig jeanette:')

always and forever<3

2008-11-27 @ 21:46:23
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0