relieved!

Det gick bra på utvecklingssamtalet, det tog ca 20-25min, känns så himla bra nu när det är bortgjort. Efter det stannade jag och Tina kvar i skolan, var tvungna att ha bild, så vi stannade till ungefär halv 5 :P hann faktiskt få till min mun på självporträttet, hihi ;D När jag kom hem käkade jag pannkaka och sen dess har jag typ suttit här, har tränat lite engelska också till läxförhöret som är imorgon. Skulle egentligen också behöva göra matte, ligger efter såååååååå mkt men ja får göra det under helgen är inte på humör nu :P Men ska träna lite mer engelska nu,



Godkväll! <3


Kommentarer
Postat av: ERIK

haha ja, det verkar vara roligare! :)

2008-11-20 @ 18:12:02
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0