scary ;O

Nu är det lite julpynt i mitt rum, är inte riktigt klar, ska sätta ut mer tomtar och sånt. Man känner iaf att julen är på G nu. Längtar något så gudomligt mkt!

Har just kommit hem från Mia, fick jätte god prinsesstårta, TACK! ;) Vi satt och pratade lite och jag berättade att jag har drömt om henne flera gånger och varje gång har hon haft en blå bok, och då frågade hon nu bara av en ren gissning om det var da vinci boken. Och såklart så var det ju de! Haha vi satt och tittade på varandra med stora ögon och vart lite skraja :P Hahah men fatta läskigt! Vi började tänka typ om det var att hon ska läsa den eller nåt sånt ?
Aja det var iaf väldigt creepy! Nu tänker jag slå på en bra film och sedan blir det sova. Är jätte trött och jag sov ändå till 12 idag ;o




Sov sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0