söndag

Sitter och väntar på att de ska bli käk, är så jäkla hungrig! spc när man känner lukten av mat :p haha.

Idag har jag varit hemma hela dagen, har hjälpt mamma att rensa i förrådet. Man hittade lite kul saker som man använde förr i tiden. Hittade massa bra barn filmer jag tror jag ska slå mig ner och se nån dag, återväcka gamla minnen. Det tog ett bra tag att gå igenom allt, sedan har vi varit och slängt massa stuff som vi inte skulle ha kvar, har fått ganska ont i ryggen, eftersom att mamma inte är så stark har jag fått bära alla tunga lådorna med böcker och sånt. Vad skulle hon göra utan mig? :P haha.
Väntar även på att Sua ska ringa, hon har varit och sett Markus Fagervall på smedjan idag så måste få höra lite mer utförligt vad hon tyckte osv. Ringde för ett tag sen men då satt hon och käkade så hon skulle ringa när hon var klar.
Måste bara tillägga att ja hade världens sjukaste dröm inatt, Kanye west och nån annan känd snubbe var med, haha. Tänker inte berätta vad som hände :p. Och nej det var inget snuskigt ;D hahah! Men ska ta och gå och duka nu, får skriva mer sen! Have a nice day! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0