Mååååndag..

Idag vaknade jag halv 10, har tråkat hela morgonen. Efter maten drog jag och Tina till Lisas mormor, där var även Sua. Men Lisa och Sua var på ica när jag och Tina kom fram, och eftersom att det tar ett tag att gå dit från ica, så bestämde sig jag och Tina för att gå en promenad. Ungefär 20min senare ringde Lisa och sa att dem var tillbaka, så vi begav oss dit igen. Lisa och Sua började laga mat, kyckling och potatis. När det var klart slog vi på en film, daddy day care. Medans vi såg den käkade Sua och Lisa. När vi hade sett ungefär 40min av filmen, gick vi till köket och käkade lite smarrrrig glass. Sen satt vi där och pratade en bra tid. Vi prata om allt från vad vi gjort under alla somrar som gått till gymnasie, jul, och massa annat jag inte ska ta upp ;P Mamma kom och hämtade oss sen halv 10 ungefär så vi såg aldrig klart filmen :P
Nu tänkte jag bara slå på en film och sedan sova lite. Imorgon ska jag förbi Elin en sväng och sen ska jag hem och baka. Sen ser vi vad ja hittar på :P

Godnatttttttttt     pussssssss!!     <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0