Romeo, min romeo!

Har ganska nyss kommit hem från teatern, Romeo och Julia. Jag tyckte den var bra, väldigt sorglig också..
Åkte in vid halv 6 tiden, då gick jag, Mia och Elin på stan ett tag sen möte vi resten av klassen halv 7 vid norrbottensteatern. Teatern började klockan 7 och var cirka 2h + paus. När vi tog bussen hem så satt vi längst fram, eller jag stog, men iaf så stog vi och pratade om lite privata saker, och när vi ska kliva av kommer vi på att busschaffören säkert hört allt vi sagt :O haha.. Sen när vi kommit fram och skulle vänta på att Elins pappa skulle komma och hämta henne så hörde vi en hund skälla. Vi skällde med och när vi minst anar de så kommer de en stor hund i full fart springandes mot oss, trodde de var en rottweiler som skulle komma och bita ihjäl oss. Mia knuffade bort mig och Elin och började springa, tror dock att jag och Elin blev så chockade att vi stod kvar och skrek. Kändes precis som att mitt liv passerade revy.. Skit läskigt! Men sen iaf så kom ägeren och vi såg att de var en labrador,.. Haha hon måste ju ha garvat ihjäl sig när hon såg hur rädda vi var. Ajja alla har vi fått ett gott skratt för dagen ;)

Nu ska ja ta och sova lite, imorgon blir de skola. Hoppas bara ja inte behöver göra spanska provet som ja missade i tisdags, för ja har verkligen inte tränat nå :S
Tjingeling! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahahaahahahahaha fyfan vad jag blev rädd, trodde den skulle döda oss. Haha jag stod typ och kramade dig :P

2008-10-08 @ 22:51:37
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

ja det är fan hemskt :S

2008-10-09 @ 10:39:53
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

Ja ;D



Händet ikväll?

2008-10-09 @ 15:36:58
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0