Mitt livs val...

Nu ska ja snart bege mig in mot staden, ska bara fixa i ordning mig först :)

Ja vet inte riktigt vad ja ska ha på mig men hittar nog nåt gammalt ja kan ha..  Skulle verkligen behöva updatera garderoben, har bara mina tråkiga gammla vanliga kläder. Men man är ju inte precis rik, så de kan bli lite svårt för tillfället. . .

Känner mig jätte stressad inför att välja gymnasium, det känns som att alla förutom ja vet på ett ungefär vad dem vill göra. Vill iaf inte bo kvar här i Luleå, de är ett som är säkert! Det skulle inte vara så dumt att flytta söder, till värmen och all rolig shopping ;P Känns inte heller så kul att man ska splittras från alla kompisar, fast man får ju nya, men ändå liksom :( känns himla sorgligt...
Ajja, får återkomma mer om de sen, för nu ska ja ut och roa mig :) 

See ya later aligator!♥

(hihi, lite miffat inlägg :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0