Söndag 14/9

Idag är de söndag, vilket betyder pluggdag för min del. Måste göra klart matte och sen ska ja skriva några sidor i no, om ja orkar (A)
Vaknade vid 11 idag, sen dess har ja suttit vid datan och chattat m.m
Såg också att ja inte hade bloggat nåt igår så kan berätta lite om gårdagen :)

Igår: Jag vaknade vid halv 10 tiden, då klev ja upp och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag och mamma till arcus på kattutställning. Var vell inget spc men de fanns mkt söta katter, nästan så att man blir sugen på att skaffa men de lär aldrig hända ändå så. När vi hade varit där så körde mamma mig till Elin. Först satt vi mest bara och chillade, sen började vi laga mat, fläskfilé och röstas eller vad de nu hette :P Det var iaf jätte gott. Efter maten satt vi vid datan och sen så började vi lyssna på massa musik man lyssnade när man var yngre t.ex Backstreet boys ;p
Sen klockan 8 såg vi musikmaskinen på 5, haha fan va vi sjöng/skrek med i alla låtarna :)
Fick fan skit ont i huvudet... haha Elin blev typ jätte hes :P
Gick sen hem kring halv 11, då låg ja bara i sängen och snackade med folk på msn. Sen sov ja sött :)
Det var alltså min lördag :)

Nä nu är de bara att sätta igång med matten.. suck!
Ha de bra pusss : )

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv: tack :D

2008-09-14 @ 13:41:11
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0