söndag

Luleå förlorade med 2-3 mot HV 71 igår :( haha, under matchen hade vi världens huliganer bakom oss som skrek och höll på, men de var kul ändå. Förutom att man verkligen höll på att frysa ihjäl, skulle typ ha tagit vinterjacka eller nåt :P
Sen efter matchen iaf så tog vi bussen hem, jag och Mia for hem och käkade och sen gick vi till Elin vid 7. Vi var ute och gick igårkväll igen, i skogen och sen till vårat lilla place ;) hihi.. Där satt vi till klockan 9, sen drog jag och Mia hem.
När jag kom hem bänka jag mig framför tv:n med popcorn och kollade vänner avsnitt på datan, det var riktigt mysigt!
Efter ett tag tog ja med datan till mitt rum och låg i sängen och chattade lite. Sen vid ungefär 12 tror ja jag somnade till typ 1 och då låg jag och lyssnade lite musik, sen somnade jag om igen till typ 3, då kom mamma hem och då satt jag och chattade lite till, ungefär till 4. Sen somnade jag om och har sovit till ungefär nu.

Idag är planen att försöka skriva lite till no-rapporten och senare ikväll kanske man hittar på nåt annat :)
Nu ska jag gå och ta lite frunch ;)

Pussar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0