God morgon!

Nu är klockan 09.? och jag har vaknat för ett tag sedan. Har vaknat ovanligt tidigt de senaste dagarna.
Har iaf just duschat och ska strax gå och käka lite frukost. Ikväll bär det ju av hemåt som sagt, ska bli skönt.
Lär ju inte hända så mkt idag, ska typ äta sitta här och sitta på tåget i några timmar. Sen när ja kommer hem blir det kanske en film och sova.
Imorgon däremot hade ja tänkt ringa Sua och se vad hon ska hitta på, om hon vill hitta på nåt med mig kanske. Annars om det är fint väder tänkte jag nog ta en långpromenad, kanske hela vägen in till stan ;O vi får se.
Men nu är det dags för frukost, my stomach is rumbling ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gør aldrig nå dumt ;P

2009-04-12 @ 18:31:52
URL: http://elineliasson.blogg.se/
Postat av: sua

Jag tycker det första alternativet. För du ska vara med mig och lycka till med att få mig att GÅ in till stan ;O :P

2009-04-12 @ 21:33:55
URL: http://suua.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter riktigt bra dedär hörrni tjejer! :)

2009-04-17 @ 15:50:35
Postat av: ida

oj glömde skriva att det var från mig :p

2009-04-17 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0