LuleåKalaset DAG 3

Igår var en trevlig kväll på LK. Åkte in med Sua till stan vid halv 6. Vi skulle nämligen och äta på sub o co. Men när vi kom dit så hade dem stängt klockan 5.. Då tänkte vi istället gå till dagobert, men dem stängde om 10min så vi hann inte äta där. Våran middag blev då istället käk på max :p men det var också rätt gott :)
Efter maten gick vi direkt och ställde oss i kö för att komma in till området. Vi gick ett varv när vi kom in och sen ställde vi oss och väntade på att Markus F skulle börja. Han spelade i 45min då gick vi direkt från norra till södra hamn och såg endast nån låt av Kevin B. Han körde typ ingen egen låt, iaf inte under den tid vi var där. Vilket bara var nån minut ;p

Vi gick runt lite och kollade läget. Då träffade vi ''The Gang'' :) Vi gick med dem ett tag, men dem var så virriga så jag och Sua gick och kollade Anna Ternheim :p Vi stod längst fram och hon var så jävla bra!
Vi träffade sedan Mattias, Mia, Camilla och Alex. Vi följde med dem och hämtade Mattias leg, som han hade glömt hemma. Då kom Mias bror med det. sedan försökte dem dra med oss att åka karusell igen, men eftersom att jag inte är nån karusell-åkare så stod vi och tittade :p Var kul att hänga en stund med dem också.

Vid 1 tiden kom Suas föräldrar och hämtade oss. Och det var slutet av Luleåkalaset.
Torsdag och Lördag var lätt bästa dagarna! :D

När jag kom hem sen igen, såg jag en film på 4:an som jag länge tänkt se, Fear. Den var bra, men den slutade halv 4. Är en aning trött just nu :p Men ska ändå bjuda på lite bilder ;)














Peace Out! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0