LuleåKalaset DAG 2

Igår var andra dagen av LK. Vädret var stålande ungefär hela kvällen/natten, kom bara några droppar regn i slutet.

Jag, elin och sua åkte in med bussen som gick 19.18. så fort vi kom in till stan gick vi och hämta våra snygga, guldiga helgband :p När vi kom in på området såg vi Ichy Daze. Tyckte dem var bra, tror jag har hört dem förr. Under spelningen stod vi med Mia and the gang ;) Efter det gick vi runt lite och kollade läget. Vid halv 10 såg vi några låtar av Thomas Ledin. Måste säga att ungefär 9 av 10 var äldre personer. Tyckte fan dem var värre än var ungdomar är.
så vi orkarde inte se hela tiden. Vi gick istället och letade lite folk osv. Orkar inte berätta så detaljerat :p
Men det var en trevlig kväll iaf. Men när jag och sua skulle åka hem vid halv 1 typ och vi väntade på att morsan skulle hämta oss, så kom det en finsk och en svensk kille och började snacka med oss. Haha det var lite roligt. Vi var tvungna att snacka engelska med han från finland och man fattade typ ändå inte riktigt allt han sa ;p Men dem var trevliga och dem satt och väntade tills våran skjuts kom :)

Ikväll är sista dagen. Då spelar markus fagervall, anna ternheim och kevin borg, som man känner till. Det blir säkert att gå och titta lite på dem :)

NÅGRA BILDER FRÅN IGÅR...

















slut! (L)

Kommentarer
Postat av: My

ser kul ut :D

2009-08-01 @ 12:57:10
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Elin - Blogg om mitt liv i bilder

Hejsan :)

Besök gärna min blogg och komentera, jag behöver lite läsare nu eftersom jag ska ha en tävling snart :) Prenumerarar gör jag gärna med folk. Ha en bra dag! Kram Elin

2009-08-01 @ 19:06:59
URL: http://elinsfotoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0