Update, with a little music :p

Har ganska precis kommit fram till mormor och morfar i Kiruna. Min data är inte klar ännu, det är därför jag har varit så seg på att uppdatera.

Första veckan av skolan är nu avklarad. Så jävla skönt med helg!
Imorgon är planen att träffa min underbara kusin-vitamin Viktoria :D Ska även få köpa Sex and the City boxen av min tremänning, Sara som håller på att göra av med grejer inför flytten till Island. Hon har iofs bott där i.... ett år kanske? men nu ska hon ta med sig alla sina grejer och behöver därför göra sig av med lite. Och snäll som man är så hjälper man ju gärna till ;)

Sitter just nu bara och lyssnar musik på youtube, kan dela med mig av nån låt också :P Men ska fortsätta med det jag håller på med. Så peace out! '

Lovar att skriva så fort jag fått tillbaka datan :D


 






<33333 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0