Rest in Peace...

Igår, den 25/12 klockan 17.30 gick min underbara morfar bort. Inte direkt den roligaste Juldag man varit med om. Jag tycker nog ändå att det var det bästa sätt man kan dö på. Han var samlad med hela släkten, han fick vara hemma under hela tiden och inte ligga på ett sjukhus och även att han inte hade ont. Jag är glad att vi fick ta ett långt farväl, men det var jätte jobbigt när de kom och lyfte bort honom. Jag tror att han kände att det var dags, när alla var där och han ville nog även inte att mormor skulle behöva lida så mkt mer.

Tycker så himla synd om mormor, hon har varit så himla stark denna tid som morfar mått som värst och jag ser verkligen upp till henne. Jag kan knappt tänka mig vad hon går igenom just nu.. Måste ju vara jätte hemskt att förlora den man älskar mest i hela världen. De hade varit tillsammans i 50år och 2månader.

Det är lite jobbigt nu när vi bor i Luleå också, vill ju vara här för henne så mkt som möjligt, tur att resten av släkten är här och håller henne sällskap. Det måste kännas jätte tomt nu till en början.



Kommer alltid att minnas dig som den kreativa och glada person du var. Jag hoppas du har hamnat på ett bra ställe och att du är omringad av din familj. Vi kommer alla att sakna dig...
Rest in Peace morfar! <3


Kommentarer
Postat av: viktoria

<3

2009-12-29 @ 21:48:15
Postat av: Tina

Nej vad tråkigt :(((

2009-12-30 @ 14:14:15
URL: http://colafreak.blogg.se/
Postat av: Mia

åhh, mitt hjärta.. så tråkigt att höra.. <3

2010-01-01 @ 11:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0