bättre sent än aldrig

Ojojoj, det var sjukt länge sen ja skrev här.. Har varken haft ork eller lust, har inte heller haft så mkt på hjärtat.

Jag och morsan har nu bestämt att vi ska åka till London till sommaren! , nu ska vi bara börja leta biljetter och så ska vi kolla om nån bra artist kommer dit som vi vill se :) Längtar som fan! Men först blir det sthlm ;p only 6 dagar kvar nu. Halleluja! ;) Tror inte det blir så mkt shopping dock, ska försöka att hålla i pengarna lite nu, det jag ska köpa är iaf ett par converse och jeanslegings. Fast tror jag köper det innan vi åker, ska åka på stan till helgen och kolla lite. Men nu måste jag gå och duscha så att mitt hår inte är alldeles för blöt när ja ska sova :P 
Puss! Sov Sött!
 




1 dag kvar till LOV!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0