Slut på helg..

Denna helg har mesta tiden spenderats med Sua, vi har sett film, käka gott och slamsat på som vanligt. Idag var vi faktiskt riktigt duktiga tycker jag. Jag vaknade 8, då låg ja i sängen och halvsov till 9. Jag slog en pling till Sua då och vi bestämde oss för att åka ut på en liten utflykt. Jag gjorde mig i ordning här hemma och sedan körde mor mig till Sua, så slängde vi av mina skidor hos henne sedan släppte mamma av oss vid ica. Men vi var där för tidigt, de öppnade först klockan 11, så ja ringde morsan fort igen, så fick hon komma och hämta oss. Istället for vi till coop och handlade lite kakor och dricka :P När vi sedan var hemma hos Sua igen, klädde vi på oss varmt och sen vid halv 12 begav vi oss ner mot isen. Det tog ungefär 20 min att skida över till tomholmen. Vi satt där och har lite "picknick", sedan åkte vi lite i backen. Vi stannade inte så länge, det blev så himla kallt. Haha fan va vi gnällde på vägen hem, jag hade ont i nacken och axlarna och frös om tårna, Sua frös så mkt som händerna så att de gjorde ont och hennes väska krånglade hela tiden. :P Det var grymt skönt att sedan få komma in i värmen. Jag ringde mamma ganska fort efter att vi kommit hem, och bad henne hämta mig. När ja kom hem kröp ja ner under täcket och såg film. Ungefär resten av dagen har jag spenderat där. Nu ska ja snart ta och duscha sedan blir de nog en film, sen sova. Lägger upp några bilder från dagen =) KYSS!


      
hihi...
   

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Önskar jag kunde följt med.. ;)

2009-02-02 @ 17:31:19
URL: http://qimmiq.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0