2009

Jaha nu var det nytt år och det känns inte så mkt bättre måste jag säga, är rätt orolig över detta år med gymnasie-stuff och massa annat hemskt som kommer ske, kommer ju måste lämna 9A och det är himla tråkigt känns som att nu den senaste tiden har som alla kommit närmare varandra :)
Aja ska inte oroa mig över sånt nu, det är ju trots allt några månader kvar :P
Jag är iaf i Kiruna nu.. Himla trevligt faktiskt. Just nu sitter jag uppe hos mormor och morfar och chillar på som vanligt :)
Tänkte jag skulle gå och hälsa på nu när kusinerna är på stan. Dagarna här i kylan har verkligen inte spenderats så flitigt :P Dagarna har i princip gått ut på att sova till typ 12, fast det blev halv 2 igår, sedan sitta och spela tv-spel hela dagarna, så nu har vi hunnit varva 2spel. Sedan mat och sist men inte minst en skräckfilm och sen en barnfilm så man sover gått :P hahah...
Har det iaf himla trevligt med kusinvitamin och det har varit skönt att få komma bort lite och tänka på annat, men saknar ändå mina tjejor ;)<3 

Nyår var förövrigt väldigt nice, vi firade hos mina kusiners kompisar och sen så kom det en annan familj dit också, så vi käkade gott, spelade tv-spel, satt och pratade och sen smällde vi raketer. Är svinigt kallt här också och på nyår höll man ju på att frysa av sig tårna.. + att man höll på att få en raket på sig, men lyckades göra nå flummiga hopp så jag undvek den :P haha det var inte så kul atm.. Efter vi kollat raketerna gick vi tillbaka där vart vi varit och satt och snackade massa sedan knallade vi hem vid halv 3 tiden.

Jaa jag antar att det är det mesta som hänt här i "fjällen", imorgon kommer jag hem, bussen går 14.50 så är hemma vid ungefär 8tiden igen . Men nu ska jag gå och fika med de andra, ha de gott och hoppas ni hade en underbar nyår med era nära och kära ;) ;) ;) ;) ;) <33 Skriver kanske nån rad imorgon :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0