en el fin de semana ;p

Fan vad helgen har gått fort, hann inte riktigt med...
I fredags var det skola till halv 2, hade prov i so och det kändes inte som att det gick så jätte bra men vi får la se sen.
Efter skolan drog jag hem och väntade på att morsan och Mattias skulle komma hem, när dem till slut kom, började vi laga mat och sedan efter vi käkat drog jag och köpte oss lite godis och sedan hem till han och hade lite bror-syster tid. Hade riktigt trevligt, vi käkade massa godis och såg film, eagle eye och drillbitt taylor. Dem var bra :p
Sen när klockan var ungefär 11 ringde tjejen hans och ville ha skjuts hem så han körde först hem mig och sedan hämtade han henne. Senare på kvällen hände inte så mkt mer för min del, låg bara hemma och kollade desperate housewives.

Och igår var jag hemma hela dagen. Sen efter maten kom Lisa och Sua, vi gick på statoil en sväng och köpte lite chips, sedan mötte vi Tina och drog hem till Lisa och såg film, Bolt. Ganska gullig film :) Morsan hämtade mig sedan vid halv 12, då drog jag hem och sov, var så sjukt trött, känner att ja inte riktigt har blivit frisk ännu...
Sen idag har ja varit med Sua på stan, vi satt först ett tag på kh och pluggade sedan gick vi och käkade lunch på sub o co. Vi tog varsin kyckling macka och det satt förjävla fint ;D Sedan gick vi tillbaka till kh och pluggade lite till sedan den sista tiden satt vi bara och snackade massa. Tog bussen hem sen igen vid 3. Då kom ja hem och spelade lite gh och sedan har ja suttit vid datan typ hela dagen och kollat scrubs och one tree hill.
Nu ska ja se lite desperate housewives och sedan ska ja sova, för imorgon börjar skolan igen ;S
Nu ska jag fixa mig en macka ;)



Peace out!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0