Gisslan

Idag var sista jobbdagen. Så jävla skönt! Nu känns det som att sommarlovet äntligen har börjat :D
Var en väldigt chill jobbdag idag, hade mkt rast och behövde inte jobba dessto mer. Så det var nice.

Efter jobbet skyndade jag mig hem. Var tvungen att packa, duscha, lägga in musik på mobilen och käka på 1h :O
Men det gick bra, fick lite små damp men hann i tid :P Vi hann t.o.m svänga in hos Mattias på jobbet och säga hejdå. Tåget gick 17.00 och vi var framme ungefär 20.30. Sen dess har vi glott tv och käkat godis ;) Vi har även börjat se Gisslan som går på ettan nu. Har sett den förr och den är faktiskt riktigt spännande. Men vi var tvungen att ta en paus eftersom att morfar ville se sporten. Ska strax återvända till soffan.

Men det är ungefär hur min dag sett ut. Kommer säkert blogga några inlägg i helgen. Lär inte ha nåt bättre för mig.
Men ha det gött pusshejs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0