Twilight = snyft, snyft ;p

Har nyss sett Twilight, igen. Tycker den är så himla bra och så gullig. Blir helt tårögd varje gång jag ser den :p Såg den med mormor och morsan, eftersom att mormor inte har sett den tidigare. Men hon tyckte typ bara att den var konstig ;O

Ska sitta ett tag vid datan nu sen ska jag sova. Fattar inte varför jag är så trött. Sov fan till 12 idag och vi gick ju inte och la oss särskilt sent igår, weird. Men har en teori att det är jobbet som har gjort mig så himla trött ;p

Imorgon åker jag hem igen. Då måste jag packa, städa och ska troligen vara med sua en sväng också :) Sen på måndag åker jag till pappa i Nyköping. Får hoppas att det blir bra väder när jag är där. Men ser nästan inte så ut :/ Ääh det kan ju hinna ändra sig ;) Ska iaf vara där i drygt en och en halv vecka, vet inte om jag kommer blogga så mkt då. Men vi får se :)





Men nu ska jag kika runt på lite bloggar sen chilla på =) Ha det gött.. Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0