*please don´t leave me*

Nu är man hemma. Kom hem vid 2. Så fort jag kom hem ringde jag Sua och hon kom över. Vi har snackat lite och glott tv. Haha vi har våran lilla tradition. Kolla på Made och håna de flesta :p haha..
Men iaf har haft det jätte bra hos pappa i Nyköping. Men det är ju alltid skönt att komma hem till regnet och ens väl städade rum ;)

Sua har ganska precis dragit hem nu. Så sitter bara och kokar i våran varma lägenhet i g-stad.
Mattias och Mia ska komma hit ikväll och käka. Skulle bli nån köttgryta. Mums! Jag som är så himla hungrig också ... Efter det ska jag vara med Sua igen. Måste ta vara på den tid vi har. För på fredag sticker hon till stugan i typ en vecka. 
Hade då planerat att umgås lite med Elin och Mia kanske om dem är på lite humör för det ;D  
Men nu ska jag pyssla med lite annat...


Lägger in bilder senare =)
Menmen...          . slut

<3


Kommentarer
Postat av: My

Hejsan myzaan.devote.se har byttats till myzaans.blogg.se läg gärna till den nya bloggen på bloglovin istället :) ha en bra dag <3

2009-07-17 @ 20:04:19
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0