El fin de semana...

Vet att jag inte bloggat nåt under helgen, men har verkligen inte orkat. Det har typ varit 32+ i mitt rum och då har jag inte orkat sitta här inne när man kunnat vara ute i solen och chillat :p

I fredags var jag med Mia och Sua. Vi lagade mat, såg film och tjockade som fan! Törs knappt nämna hur mkt vi köpte... Hehe (A) Filmen vi såg hette, Pojken i den randiga pyjamasen. Den var sjukt jävla bra och när filmen var slut satt det tre små flickor och grät i soffan hos Sua. Sedan hände inte så mkt mer. Mia åkte hem lite tidigare än jag, sen när jag kom hem packade jag till när vi ska flytta.
Sen under lördagen gjordes inte så mkt. Var tvungen att vakna typ 7 för att klockan halv 9 skulle jag och mamma vara på örnästet och sälja massa skit på loppis. Vi fick sålt det mesta, vilket var jävligt skönt. Det slutade vid 3 men vi åkte hem lite tidigare för att det var så lite folk kvar. Resten av dagen spenderades typ på balkongen.
Och igår. Vad fan gjorde jag igår ? Säkert ingenting som vanligt. Nä men tror jag packade då också. Och sen kom ju även Mattias och Mia och käkade här.

Det var då min helg lite kortfattat. Ska lägga in bilder senare ikväll från i fredags. Ha det bra så länge ;)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, 32+ grader i rummet är inte så bekvämt :)

2009-06-29 @ 21:34:17
Postat av: johan

sv; men man kan få den utdömnd direkt och få ut en ny :P

2009-06-29 @ 21:37:17
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0