Rainy Sun-day.

Söndag idag, imorgon måndag och det betyder jobb.. Känner mig inte allt för peppad men blir säkert helt okej.
Idag är det iaf piss väder ute. Hoppas det blir bättre till imorgon. Man orkar ju inte sitta ute i jord när det regnar och bli lerig. Menmen vill man ha pengar så får man lida lite antar jag :p
Idag ska jag iaf vara med Sua och Lisa. Senare efter maten ska jag städa mitt rum. Behövs verkligen!
Men nu ska jag göra mig i ordning.. Peace out! <3



- Vet inte om det där lät så logiskt ?

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

vilken fin blogg du har, ska vi prenumerera på varann på bloglovin=)

2009-06-15 @ 12:44:36
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0