schools out....

..... om drygt en vecka! :D

Balen var ju igår och måste säga att jag tyckte det blev mkt bättre än vad jag väntat mig. Det var trevligt och alla var så fina (Y) Så med andra ord var det en lyckad kväll.

Vid 5 kom bilen som vi skulle åka med. Vi åkte först runt lite i stan och sedan direkt till Örnvik, där balen ägde rum. När vi kom fram var det fullt med folk som tog kort och man kände sig nästan som en kändis ;) 

Kvällen bestod sedan av förrätt, varmrätt, efterrätt, musik, fotografering, typ "gåtor", prisutlottning, skratt, uppdrag, betygsutdelning till lärarna, prat och ont i fötterna m.m. Allt slutade kring 9, då kom morsan och hämtade oss ( mig, Mia, Anna, Elin och Ida). Vi åkte först till Anna för att hon skulle byta kläder sedan vidare till Elin där vi alla stannade. Vi bytte om och gjorde oss i ordning för en kväll på stranden. Synd att inte Mia kunde joyna... Vi var rätt många, folk typ kom och gick. Till sist när de flesta hade cyklat iväg, var det bara jag, Manne, Sua och Lisa kvar. Vi bestämde oss för att gå förbi Statoil. Efter det drog vi alla hem. Klockan var kring 12, när jag klev in genom dörren. Somnade vid 2 tiden var inte alls särskilt trött. Och sen som tack för allt så inatt har jag vaknat typ 200ggr för att en jävla mås jävel har suttit utanför fönstret och skrikit. Blev inte så mkt sömn för mig. Så skolan idag var jäääävligt seg!

Men nu ska jag nog krypa ner och vila lite. Tror typ jag håller på att bli sjuk, har fan haft ont i huvudet hela dagen och typ mått illa :S Pallar inte vara sjuk!!

Men har inte så mkt mer på hjärtat så seee yyaaa!! :D
Bilder kommer ikväll, har inte lagt in dem på datorn ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0