My Saturday.

Ojojoj, fan vad jag är kass på att uppdatera här, men kan inte hjälpas (A) hihi.
Igår hade vi nationella i engelska, det gick inte så värst bra känner jag på mig :S Blir glad om det blir godkänt iaf. Idag ska jag vara med Elin och Mia. Vi hade tänkt laga mat och efterrätt, sedan blir det antingen melodifestivalen eller film (?) Vi får se :) Kommer säkert bli mys iaf. Vad har jag gjort idag då? ja typ ingenting. Vaknade kring 11, sedan låg jag och såg ett avsnitt one tree hill. Fick tredje säsongen igår av morsan, fick även greys anatomy säsong 2! Tnx!! ;) Efter det så har jag plockat ihop lite kläder och stuff som låg utspridda över golvet och nu har ja precis kommit från duschen. Inte den mest genomtänkta dagen må ja säga. Men det är rätt chill och bara ta det som det kommer. Imorgon däremot skulle jag verkligen behöva skriva lite på so-rapporten som ska vara inlämnad i veckan och som ja inte hunnit skriva ett piss på...

Nu ska ja ta och fixa håret och sen ska jag höra när Mia ska pallra sin rumpa hit :P 
Have a gr8 day! ;)<3
 

Datum : 07-12-14
-Haha fyfan va ful man kan vara.. Elin och Mia är då söta som vanligt! ;)

Shit då var alla mörkhåriga och nu är alla blonda.. Så lustigt :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha fyfan vilken bild :D

2009-03-14 @ 18:00:34
URL: http://elineliasson.blogg.se/
Postat av: mia

Nettan. . . . detta var elakt, you're going down ! hahaha (;

2009-03-15 @ 18:13:28
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0