Home again

Har kommit hem från skolan nu, var ännu en rätt meningslös dag på stadsöskolan. Hade typ ma, sv, sp, bild och no... Börjar verkligen känna att dagarna upprepar sig hela tiden. Sen så fort man kommer hem finns det alltid nå läxor eller tjaffs att ta itu med. Idag måste jag t.ex skriva klart min no-rapport om univerum, Yippie! Och sen efter det om jag hinner måste jag göra klart mitt broderi till skolan. Livet är hårt för dagens ungdomar, säkert för dem vuxna också, men det vet jag inget om :p Ska iaf ta och sätta igång nu så att jag kanske kan ha det lite chill till kvällen.
Lär ju skriva nåt inlägg lite här och där under dagen.
Hoppas ni har en bättre dag än jag ;p Puss!


Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

Hata att plugga !! hahah x)

2009-05-14 @ 16:02:35
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sv: nej typ itne x) hahaha

2009-05-14 @ 16:15:17
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0