Livet har sin vändningar...

Nu har vi kommit hem....

... Så den stora nyheten är att mamma och jag ska flytta.
 
Vet inte riktigt vad jag tycker om det men jag försöker tänka positvit. Det är ju iofs bara in till stan, men vafan ja vill inte lämna g-stad även fast det är typ öde-placet. Lägenheten är jätte fin och ligger precis vid gymnasiebyn, det är ju väldigt nice när man ska börja där till hösten. Så slipper man åka buss och ha sig. Men herregud gammelstad är ju gammelstad och det är mitt hem! Mamma har iaf tagit lägenheten så i augusti bär de av. Blir nån gång efter vi kommit hem från London.

Just nu är det ända jag kan tänka på att jag kommer glida ifrån mina kompisar här ifrån och att man inte kommer hålla kontakten lika bra.. Det är ju fruktansvärt!  Har lite blandade känslor just nu....
Jag känner mig nästan elak mot mamma för hon är jätte glad och har ringt runt till typ alla hon känner och berättat (och då menar jag verkligen alla), medans jag bara sitter och glor in i väggen.
Men vänjer mig säkert vid tanken efter ett tag.

Nu har jag ett stort no-prov att träna till så jag ska nog sätta igång på en gång.
Sov gott ( för mig blir det nog inte så mkt sömn inatt)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria

vilken fin blogg du har =)

2009-05-12 @ 22:34:24
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: sua

Du kommer alltid att ha mig, jag är som karlssonsklister :) <3

2009-05-13 @ 20:02:43
URL: http://suua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0