utvilad...

... och redo för dagen. Kom hem från skolan vid 07.00 imorse, har sovit sen dess, and it was goooood!

-Så vad har vi gjort denna övernattning då?

Vi kom till skolan 19.00, då satt vi mest bara och chillade m.m och några gjorde nationella prov som de hade kvar. Vid 20.00 - 20.30 beställde vi pizza från gammelstads pizzeria. Köpte mig en kyckling pizza, vad annars liksom?
Efter det var det film-time. Såg på Silent hill, har sett den förut men den är väl helt okej. När den var slut drog vi till sporthallen och spelade fotboll, tjejerna mot killarna och gissa vilka som vann ;) ...  det var ruggigt kul. Man var inte ett dugg trött efter åt, tror det var de som gjorde att jag orkade vara vaken hela natten. Efter idrotten drog vi tillbaka till skolan och chillade lite till, några somnade typ då. Sen kom våran lärare och skulle visa oss hur källaren såg ut i skolan, haha fyfan! nog blev man lite skrämd :p Sen under den sista tiden av natten gjorde alla lite olika, några sov, några lekte kurragömma och bara chillade och några såg film. När klockan sedan var 05.30 var vi tvungna att dra till hk:n och baka scones, blää säger jag bara. Ingen hade varken orken, eller lusten att baka men självklart skulle vi göra det ändå och sen bara slänga allt för de som inte ville käka nåt.  När vi sedan var klar där, fick vi till slut packa ihop våra saker och dra hem!

Hade det riktigt roligt inatt with the class. Var uppe i lite mer än ett dygn. Sen när jag kom hem somna jag på bums. Nu är planen att ta det jävligt lugnt hela dagen. Men ska ta nåt att äta nu :)

Lägger in bilderna senare idag, måste gå igenom dem och så... <33333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0