Kan man aldrig få bli bra på kort?

Okej idag var det ju då skolfoto.. Jag vet inte hur klasskortet blev men det enskilda ser jag ju ut som en uppstoppad potatis på typ :p Men det är väl ingen skam, har nog aldrig blivit bra på ett skolfoto. Hon tog 3 kort på mig, ett när jag var typ sur. Det andra log jag på och på det sista sa hon -få se ett stort leende nu.. och jag ler ju inte så fint så jag försökte att inte överdriva, men nä fan vad fult det blev. Som tur var fick man välja vilket av dem man ville ha, så jag tog mitten kortet.

Idag har jag varit jävligt trött, men kan ha varit bl.a för att Sua sov över här. Det var ju då för att det var skolfoto idag, och vi ville gå dit i tid så och så att vi kunde göra oss i ordning tillsammans. Så blev ju rätt sent för oss igår. Ena stunden var vi jätte trötta, men när vi tvättat bort sminket och borstat tänderna, vart vi pigga igen. Då la vi oss i varsin säng och till sist var vi så övertrötta att vi garvade åt precis allt och alla. Haha det var fan jävligt kul. Det slutade med att vi somnade vid 12 tiden nån gång och eftersom att vi vaknade 6 iimorse kanske ni förstår varför jag var så trött idag :)

För övrigt har skolan varit riktigt chill idag och vi har fått oss ett par rejäla skratt-stunder. Efter skolan följde jag med Sua till kulturenshus bibloteket för hon skulle låna en bok som vi ska läsa i svenskan. Måste säga att det är enormt jävla svårt att hitta på ett biblotek. Hyllor, bokstäver och siffror överallt, man har ju ingen aning vart man ska ta vägen... Vi hittade iaf tillslut vad vi letade efter. Efter det drog jag hem och just nu sitter jag på golvet med datan i famnen och lyssnar på spotify!

Imorgon är planen - skola, vara med sua och eventuellt käka på stan, kanske plugga lite och sedan blir det kanske Plannja. Är inte riktigt säker ännu hur det blir, måste finslipa på planen lite till :)

Nu blir det checka facebook och sedan få mig nåt i magen :p ha det gött! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0