Seg dag

Idag har varit en himla seg dag i skolan .. Vi hade svenska på morgonen, men eftersom att bara halva gruppen skulle ha muntlig redovisning om sin bok, så fick andra halvan göra lite vad som helst. Vi satt typ och halv sov i drygt 1h, tills den andra gruppen var klar. Imorgon blir det våran tur, och då ska den andra gruppen få sovmorgon.. Så jävla fuskigt. Men våran lärare sa att våran grupp skulle få ta igen det nån annan dag. Vi får väl se hur det blir med det. Iaf, så efter svenskan hade vi engelska. Där skulle vi skriva om en film vi sett de senaste lektionerna. Det gick rätt bra, så tiden bara rann iväg. Efter det slutade vi! :D


Har just kommit upp från tvättstugan. Åker till min far i Nyköping på fredag, så det kan vara bra med lite rena kläder :) Annars idag ska jag nog mest ta det chill. Skulle behöva plugga lite men vi får se om jag pallar det ;p


Men nu blir göra mig en macka och kanske dra på en bra film. Puss!


 
-Jag och Sua.. He. He.


Kommentarer
Postat av: sua

Är det där tacken för att man skickar bilder.. suck.. ;)

2009-10-21 @ 19:00:14
URL: http://suua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0