Time after time

Så då var planerna för 1orna imorgon, klara. Det blir först lite "lekar" i klassrummet och sedan drar vi ut dem på skattjakt. Slutar sedan efter lunchen.

Idag har vi ju då endast planerat vad vi ska göra imorgon och sedan slutade vi vid 12. Gick och åt med sua, denise och lisa, sedan gick vi till stan. Jag skulle träffa upp mattias. Resten åkte hem.

Har ganska nyss kommit hem. Eller har suttit ute och snackat med sua i telefon i ca 40min. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Är jävligt hungrig, men vi har typ inte ätbart. Så det blir väl bara ligga med datan på magen, kolla lite how i met your mother, kanske sova en stund och bara vänta tills mattias och mia kommer hit på middag.

Aja, bäst jag sätter igång om jag ska hinna ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0