Gårdagen

Igår var det lördag. Var på stan med sua en sväng på förmiddagen. Köpte ingenting och hittade typ inte heller nånting som jag ville ha, konstigt nog. Har inte köpt en enda julklapp ännu, börjar få lite smått panik. Men vafan ska man köpa ?!

 

Efter stan drog jag och mamma och handlade. Sedan var det bara dra hem och börja fixa för kvällen. Denise kom till mig vid halv 9 och thomas en stund senare. Vi tog då bussen till bergnäset, där det skulle vara lokalfest. Var himla mycket folk och vi visste ganska snabbt att det skulle spåra ut. Vid klockan 11, just när vi skulle dra, så kom polisen. Vet inte riktigt vad som hände där på festen, eftersom att vi drog. Ringde mamma och bad hon hämta oss. Vi åkte till statoil, köpte lite godis och sedan gick vi till adam och chillade. Gick hem vid 2 inatt.

Var tänkt att jag och denise skulle dra på lite andra ställen om bergnäset var en total flopp. Men vi struntade i det och hade lite hemmamys med thomas och adam istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0