Måndag

Har just kommit hem från skolan. Var en riktigt chill dag. Såg film 2/3 lektioner, sånt gillar vi! (y)

Är sjukt trött. Har inte blivit mycket sömn i helgen.. Varit ensam hemma från torsdag till söndag (igår). Har varit sjuuuukt nice! Fredag till lördag sov denise och sua över och lördag till söndag sov sua och thomas över. Så jag har iaf inte behövt vara helt själv.

Hade tänkt se lite serier som jag ligger efter i, men jag vettefan om jag orkar. Tror nästan jag måste sova en stund först.. Ska iaf lägga in dagens låt. Den kommer i nästa inlägg! <3


Kommentarer
Postat av: ellenroman ♥

Intressant blogg du har, har aldrig vågat kommentera (a) . Vad ska du göra idag ?:)

2010-12-06 @ 16:24:53
URL: http://ellenroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0