Lång dag..

Gud vilken omständig dag det har varit idag.

Jag och mormor gick till stan och mötte upp mamma på exotic vid halv 12. Vi käkade lunchbuffé och jag åt så det nästan rann ur öronen. Efter maten splittrades vi och jag och mamma gick på stan för jag skulle köpa de sista julklapparna. Hade kvar till mattias och sua. Det var ett himla spring på stan. Hittade till slut vad jag letade efter och nu är det bara att vänta till imorgon och se om de gillar det. För imorgon är det JULAFTON!! ;O

Åkte hem från stan. Hann bara vara hemma i 30min sedan var det bara att knalla tillbaka till stan igen för att möta upp sua, thomas och denise. Vi skulle gå till tågstationen för att vinka hejdå til adam som ska åka till thailand i 3 veckor. Vi kom dit 4 och tåget skulle gå halv 5. Vi satt och väntade till klockan blev halv. Adam var inte där och sua var tvungen att åka hem och äta. Jag, denise och thomas bestämde oss för att inte ge upp, så vi väntade... och väntade! Men ingen adam.. Till slut såg vi hans pappa så vi gick fram och frågade vart adam var och han berättade att han var hemma eftersom att tåget var sent och de hade bestämt sig för att bila ner till sthlm istället. Man blev lite ledsen när vi alla hade stått där och väntat i evigheter och så dök han inte upp. Denise och thomas fick skjuts hem av adams pappa och jag knallade hem.

Jag tog mig bara till busstationen som ligger typ 100m från tågstationen, mina fötter höll på att frysa sönder. Så jag gick dit och bad mamma hämta mig. När hon kom åkte vi på max och jag köpte hämtmat och sedan åkte vi hem. Direkt när jag kliver ur bilden ringer min telefon och det är denise som säger att jag ska komma till adam. Man typ -vafan.. :p Pratade med adam och sa att jag skulle slänga i mig maten och sedan ta första bussen till björx. Det var bara att knalla in mot stan IGEN.

Hos adam gjorde vi inte så mycket, kollade tv och bara tog det lugnt. Jag och denise drog vid 10 för då skulle han sova. Tog bussen hem och sen jag kom hem har jag kollat lite bingolotto och suttit här och chattat lite. Är jävligt trött så det blir nog en rätt tidig kväll ikväll. Då går det även fortare tills det är julafton och tills man får öppna JULKLAPPARNA!! :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0